نمایشنامه خوانی "اعترافاتی درباره زنان" نوشته محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی در دومین نشست نمایشنامه خوانی هفتگی کانون نمایشنامه‌نویسان خانه‌ تئاتر ایران با همکاری فرهنگسرای ابن سینا پنج شنبه و جمعه، 11 و 12 مهرماه، برگزار شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان خانه‌ تئاتر ایران، این کانون به منظور خوانش آثار نمایشنامه نویسان اعضای خود، با هدف آشنایی شهروندان با نمایشنامه نویسی حرفه‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته نیم سال دوم 92، با همکاری فرهنگسرای ابن سینا، نشست‌های نمایشنامه خوانی برگزار می‌کند.

بهزاد صدیقی، نایب رییس و سخنگوی کانون نمایشنامه نویسان خانه‌ تئاتر ایران، در این خصوص اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و انعقاد تفاهمنامه این کانون با فرهنگسرای ابن سینا، دومین جلسه‌ نمایشنامه خوانی هفتگی، از دور دوم  این کانون، پنج شنبه و جمعه 11و 12مهرماه، ساعت 18 در تالار آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا با خوانش نمایشنامه‌ "اعترافاتی درباره زنان" نوشته محمدامیر یاراحمدی  و کارگردانی فریدون محرابی و با نقش خوانی آشا محرابی، مرضیه صدرایی و محمد حاتمی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: نمایشنامه نویسان عضو این کانون برای خوانش آثار خود می توانند یک نسخه از اثر خود را به نشانی پست الکترونیکی کانون نمایشنامه نویسان خانه‌ تئاتر ایران ارسال کنند و پس از بررسی و تائید این کانون به ترتیب اولویت تاریخ ارسال آثار، در جدول زمان بندی نمایشنامه خوانی های هفتگی قرار گیرند. سایر نمایشنامه نویسان نیز می توانند به همین طریق عمل کنند، اما اعضای این کانون در اولویت قرار دارند.

صدیقی همچنین تشریح کرد:  بر اساس  تصمیمات کانون نمایشنامه نویسان خانه‌ تئاتر ایران مسئولیت  دبیری نمایشنامه خوانی های هفتگی کانون برعهده روزبه حسینی، نمایشنامه نویس و عضو این کانون  است. پس از  نمایشنامه خوانی   "اعترافاتی درباره زنان"، نمایشنامه  "نگاره ای به رنگ شبق" نوشته و کارگردانی سلما سلامتی، "فراتر از صداقت" نوشته ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی به ترتیب  در هفته های سوم و چهارم مهرماه جاری نمایشنامه خوانی می‌شوند.

سخنگوی کانون نمایشنامه نویسان در پایان اعلام کرد: اجرای این نمایشنامه خوانی‌ها به صورت بلیت فروشی خواهد بود و قیمت هر بلیت 7 هزار تومان است. علاقه‌مندان می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا، بلیت‌های خود را از گیشه‌ این تالار تهیه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  های 88088301- 2 تماس بگیرند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.